ΒΓΕΙΤΕ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ GOOGLE 
Αυξ?στε την επισκεψιμ?τητα κατ? 1200%!
Αυξ?στε την επισκεψιμ?τητα κατ? 1200%!
Περιεχ?μενα
Στο digital marketing ?να απ? τα κορυφα?α διαφημιστικ? δ?κτυα ε?ναι το Google Adwords που συγκεντρ?νει σ?μερα το 78% τη? παγκ?σμια? διαφ?μιση? στο ?ντερνετ και το 78% των αναζητ?σεων παγκοσμ?ω?.
Το Google Adwords ε?ναι το νο?μερο ?να δ?κτυο πληρωμ?νη? διαφ?μιση? στο search marketing και φυσικ? ?ταν σκ?φτεστε να κ?νετε διαφ?μιση στο ?ντερνετ, π?ντα ο νου? σα? πηγα?νει στο Adwords και στη Google.
?μω? ?πω? κ?θε αντικε?μενο, ?τσι και το Adwords ?χει και αυτ? τα μυστικ? του και για να μπορ?σετε να κ?νετε μια πετυχημ?νη διαφημιστικ? εκστρατε?α θα πρ?πει να μ?θετε μερικ? μυστικ? θα ?λεγα του Google Adwords ?πω? ε?ναι το Quality Score.
Σ?μφωνα με την ?δια τη Google, το Adwords Quality Score ε?ναι μια κλ?μακα ποι?τητα? τη? διαφ?μιση? σα? στη Google απ? το 1 ?ω? το 10 που μπορε?τε να δε?τε μ?σα απ? το λογαριασμ? σα? στο Adwords.
To Adwords Quality Score υπολογ?ζει το π?σο περ?που θα στοιχ?σει το κ?στο? αν? κλικ και καθορ?ζεται απ? το π?σο σχετικ?? ε?ναι οι διαφημ?σει? σα? με την ιστοσελ?δα σα? και τι? σελ?δε? προορισμο? τη? ιστοσελ?δα? σα?.
?σο πιο σχετικ?? ε?ναι οι διαφημ?σει? σα? με την σελ?δα προορισμο? σα?, τ?σο υψηλ?τερα ε?ναι και τα Quality Scores που θα λαμβ?νετε.
Το Ad Rank υπολογ?ζεται απ? την παρακ?τω σχ?ση:
Ad Rank = Το CPC bid * (Quality Score[80% βαρ?τητα] + Ad Extensions[20% βαρ?τητα])
Για να σα? δ?σω ?να παρ?δειγμα, α? υποθ?σουμε ?τι υπ?ρχουν τρει? διαφημιζ?μενοι: ο Α, ο B και ο Γ.
Το CPC του Α ε?ναι 2€, το δε Quality Score ε?ναι 10
Το CPC του Β ε?ναι 3€, το δε Quality Score ε?ναι 6
Το CPC του Γ ε?ναι 4€, το δε Quality Score ε?ναι 4
Τα αποτελ?σματα του AD Ranks
Οπ?τε ο Α που ?χει χαμηλ?τερο bid και ?χει υψηλ?τερο σκορ στο Quality Score τη? Google θα καταλ?βει την πρ?τη θ?ση στα διαφημιστικ? αποτελ?σματα τη? Google.
Tο ζητο?μενο τ?ρα ε?ναι π?σο θα πληρ?σει αν? κλικ ο A για την πρ?τη θ?ση που ?χει καταλ?βει;
Η απ?ντηση ε?ναι παρακ?τω:
Το CPC του Α = (Ad Rank απ? τον B/ Quality Score απ? τον Α) + 0.1€
?
A CPC = (18/10) + 0.1€ = 1.81€
παρομο?ω? το CPC του B υπολογ?ζεται ω? εξ?? = (16/6)+0.1€ = 2.76€
Το κ?στο? που θα πληρ?σει ο Γ για το CPC ?χει να κ?νει με το Ad rank του Δ και ο?τε καθεξ??.
Η επ?μενη ερ?τηση λοιπ?ν τ?ρα ε?ναι πω? να χαμηλ?σετε το CPC σα?;
Το μυστικ? στο να αυξ?σετε το Adwords Quality Score ε?ναι η σχετικ?τητα.
Η σχετικ?τητα τη? διαφ?μιση? σα? με τι? λ?ξει? κλειδι? που ?χετε επιλ?ξει να εμφαν?ζεται και τη σελ?δα προορισμο? στην ιστοσελ?δα σα?.
Β?βαια δεν ε?ναι μ?νο η σχετικ?τητα που μετρ?ει, μετρ?νε και ?λλα πρ?γματα ?πω? η ποι?τητα τη? σελ?δα? προορισμο? και το ποσοστ? των κλικ που ?χετε εισπρ?ξει ? το CTR (click through rate).
?σο πιο ποιοτικ? ε?ναι η σελ?δα προορισμο? με κε?μενα και φωτογραφ?ε? και ξεκ?θαρα call to actions, ταχ?τητα φ?ρτωση? και καθαρ? design τ?σο καλ?τερο θα ε?ναι και το Quality Score.
Σχετικ? με την σελ?δα προορισμο? και πω? να δημιουργ?σετε μια σελ?δα προορισμο? που να ξεχωρ?ζει, μπορε?τε να διαβ?σετε περισσ?τερα στο μοναδικ? ?ρθρο μου:
Τα παραπ?νω τρ?α β?ματα δεν ε?ναι πολ? δ?σκολα για να γ?νουν, ?μω? αποτελε? το καθ?να του? ξεχωριστ? τερ?στιο κεφ?λαιο που θα σα? προσδ?σει το ανταγωνιστικ? πλεον?κτημα στα Adwords και θα σα? μει?σει δραστικ? το κ?στο? αν? κλικ.
Η εταιρε?α μα?, εξειδικε?εται εκτ?? απ? την κατασκευ? ιστοσελ?δων και την προ?θηση ιστοσελ?δων και στο digital marketing, στην πληρωμ?νη διαφ?μιση και στην δημιουργ?α ολοκληρωμ?νων διαφημιστικ?ν καμπ?νιων στο Google Adwords.
Για περισσ?τερε?, πληροφορ?ε?, μην διστ?σετε να επικοινων?σετε μαζ? μα? ? να ζητ?σετε μια προσφορ?.
Αν ε?στε πριν την κατασκευ? ? την ανακατασκευ? τη? ιστοσελ?δα? σα?, πριν κ?νετε οτιδ?ποτε ζητ?στε μια προσφορ? για κατασκευ? site ? κατασκευ? eshop.
Π?ρτε εντελ?? δωρε?ν τον οδηγ? μαθημ?των αξ?α? 129€ SEO GOOGLE Πρ?τη Σελ?δα εντελ?? δωρε?ν! Αυξ?στε την επισκεψιμ?τητα και τι? πωλ?σει? τη? ιστοσελ?δα? σα? κατακ?ρυφα ακολουθ?ντα? μικρ? β?ματα βελτιστοπο?ηση?.